You are currently viewing מתחילים את הפליי-אין במערב ברביעי מסקרן/אינדיאני

מתחילים את הפליי-אין במערב ברביעי מסקרן/אינדיאני

Steph Curry vs LeBron James: Battle of the Best - YouTube
עוד פרק ביריבות?

 אחרי לילה די מאכזב במערב עם משחקים חד-צדדיים מגיעה המנה העיקרית ואיתה שני משחקים מרתקים שיפתחו את הפליי-אין של הצד המערבי של מפת ארצות הברית, כשבמרכז לברון יחזור לשחק מול הווריירס בעוד קרב פנים אל פנים מול סטף ודריימונד. יהיה אש. אתמול היה יום הפטירה של אחד מגדולי משוררי המדינה – אברהם שלונסקי. כמה שירים גדולים מיצירתו ילוו את הפריוויו:

ה-קלאסיקה

02:30     ממפיס גריזליס (34-38, מקום תשיעי במערב) – סן אנטוניו ספרס (39-33, מקום עשירי במערב)

הביתית: אחרי שהפסידה במשחק על המקום השמיני לגולדן סטייט ממפיס מגיעה לפליי-אין כשהיא צריכה לנצח שני משחקים בשביל לעלות לפלייאוף. הדובים יכולים לסכם עונה די מוצלחת מבחינתם שהמשימה המרכזית שלה הייתה לתת לרוקי העונה שעברה ג'ה מוראנט את הפלטפורמה הכי טובה להפוך את הכישרון שלו לניצחונות קבוצתיים. אפשר לומר שברמת החמישייה יש לקבוצה חמישייה לא רעה שניצחה לא מעט משחקים העונה אבל הספסל די חלש ולא ברור האם כל זה יכול להחזיק מול יוטה המאוזנת. החוזק של הקבוצה טמון בכך שבמשחקים מסוימים היא יכולה להיות קבוצת הגנה טובה מאוד בהובלת יונאס וולנצ'ונס שעשה קפיצת מדריגה בעונה האחרונה והופך להיות סנטר דומיננטי מאוד שיקשה על קבוצות נטולות פיזיות. ממפיס הייתה במקום ה 20 העונה באחוזים מהשלוש ובהחלט מדובר בנקודת תורפה שתקשה עליה מול יריבות עם הגנה טובה שיוכלו לסתום את הצבע בשביל לעצור את וולנצ'ונס ואת החדירות של מוראנט. קלעי השלוש של הקבוצה יהיו מאוד חשובים (אנדרסון, ביין, קלארק) והם שיכריעו האם הקבוצה תנצח הלילה ותנסה לאתגר את פיניקס שבמקום השני. גרייסון אלן לא ישחק הערב.

האורחת: הקבוצה של גרג פופוביץ' מגיעה שוב לאפשרות פלייאוף אבל למרות המקום העשירי אי אפשר לומר שמדובר בעונה מוצלחת של סן אנטוניו. היא מגיעה למשחק כאשר ממפיס שנמצאת מקום אחד מעליה מובילה עליה ב 5 (!) משחקים. ההתקפה שמדורגת במקום ה 20 בליגה לא ממש עבדה למרות פוטנציאל לא רע, הרבה בעקבות הקורונה והפציעות שהקשו עליה מאוד. בשנה האחרונה היא נפרדה מהפרנצ'ייז פלייר למרכוס אולדריג' שהביא לא מעט האסל בהתקפה ובהגנה עם המיד-ריינג' המפורסם. הקבוצה נשארה בידיים של דרוזן ודג'ונטה מארי שסחבו את הקבוצה על הגב ויחד עם הגנה סבירה (מקום 17 בליגה) הצליחו להביא אותה עד הלום עם אפשרות לסיים כבר עכשיו את העונה הבינונית. האסטרטגיה ההתקפית העונה, בניגוד לשנים הקודמות של הספרס, הייתה בעיקר סביב הבידודים של דה-רוזן והקליעות לשלוש של רודי גיי ופטי מילס. המגבלות של הקבוצה ברורות מאוד בעיקר בעמדת הסנטר שם עומד פולטל הנחמד אבל-לא-יותר-מזה והערב תהיה לו משימה לא פשוטה מול החדירות של מוראנט. ווייט וליילס ישבו בחוץ.

בדרך לחתונה: העדיפות על הנייר של ממפיס די ברורה והיא גם זאת שבאה חמה למשחק עם ארבעה נצחונות שקדמו להפסד לגולדן סטייט במחזור הסיום. שתי הקבוצות לא זורקות טוב לשלוש ואם אחת מהן תצליח לחבר זריקות טובות וליצור רצף התקפי יהיה לה ייתרון ברור. כך או כך, משחקי פלייאוף מוכרעים בדרך כלל דרך הכוכבים שאמורים להתעלות על עצמם מול הגנות קשות יותר (כמו שהראה אתמול טייטום, למרות שהגנה לא הייתה). זאת הזדמנות פז לראות את מוראנט בפעולה תחת לחץ ויש לי תחושה שהוא הולך לקלוע לא מעט הערב.

עוצרים בווגאס: זה מגיע לממפיס, וזה יהיה שלהם. דובים ב 8.

מחזה ילדים קלאסי מפרי עטו

05:00     לוס אנג'לס לייקרס (30-42, מקום שמיני במערב) – גולדן סטייט ווריירס (33-39)

הביתית: מעולם לא הייתה אלופה מהמקום השביעי בקונפרנס (וגם השישי, וגם החמישי) והשנה יש סיכוי לא רע שזה יקרה. האלופה מצאה את עצמה בתחתית הפלייאוף בעקבות ניהול פציעות של לברון ודייוויס, ועכשיו כשהם עולים לשחק בהרכב מלא אף קבוצה לא הייתה רוצה לשחק מול הלייקרס הטוב מ – 7. בהרכב המלא שלה מדובר בקונטנדרית לכל דבר ועניין עם מעט מאוד נקודות חולשה. היא גם מגיעה למשחק הנוכחי עם רצף יפה של חמישה ניצחונות כך שהיה לקבוצה זמן להתחבר מחדש עם סגל ללא פציעות והיעדרויות. כמות האופציות ההתקפיות של הקבוצה היא אינסופית כשההתקפה יכולה לעבור דרך שרודר, לברון או דייוויס וללכת להרבה מאוד כיוונים. השאלה האמיתית תהיה שאלת ההגנה, כאשר בעונה הרגילה היה מדובר בהגנה מספר אחת בליגה והשאלה המרכזית תהיה האם ההיעדרויות המרובות לא פגעו בכימיה ההגנתית של הקבוצה. הערב השאלה תהיה בעיקר סביב השמירה על סטף קרי: בעונה שעברה רונדו היה יכול להיות מופקד על המשימה אבל העונה אין ללייקרס שומר גארדים ברמה שלו והשמירה תצטרך לעבור בין שרודר, קוזמה ו KCP. מעבר לכך אין הרבה מה לתהות על הקבוצה ששיפרה את עצמה ומחזיקה סט סנטרים ופורוורדים לא הגיוני.

האורחת: שובו של הסטף? על הנייר הקבוצה של סטיב קר לא הייתה אמורה להגיע כל כך רחוק בעקבות הפציעה של קליי אבל עונת פלאות של השטן בעל פני התינוק ועליית המדרגה של כל השחקנים בלי יוצא מן הכלל הביאה את הקבוצה למרחק משחק אחד ממפגש מרתק מול פיניקס שלדעתי תהיה יותר נוחה עבור הווריירס מאשר יוטה. הבעיה היא שהקבוצה איבדה את ג'יימס וויסמן וקלי אוברה שהיו חלק משמעותי מהרוסטר והנקודות שלהם יהיו חשובות לקבוצה. גם לזה סטיב קר מצא פיתרון כשבמשחקים האחרונים התגלו כמה שחקנים אלמונים כמו ג'ורדן פול וחואן טוסקאנו אנדרסון שמצליחים לייצר נקודות חשובות עבור הקבוצה. האם כל זה מספיק לפלייאוף? אני בספק רב. האם זה מספיק כדי לנצח את הלייקרס? ממש לא. אבל במשחק אחד, כמו שאנחנו יודעים טוב מאוד, הפתעות בהחלט יכולות לקרות. צריך רק לקוות שוויגינס יעשה עבודה סבירה על לברון (בכל זאת מדובר בקבוצה עם ההגנה החמישית בליגה!) ושדייויס לא ירמוס את גרין. יהיה מעניין.

בדרך לחתונה: קבוצה בלי חסרונות פוגשת קבוצה נחותה ממנה בהרבה עם רוח לחימה מאוד מרשימה לאורך העונה וחיסרון רציני בצבע. המפגשים בין לברון לסטף לאורך הקריירה הובילו ללא מעט קלאסיקות. נקווה שזה ימשיך גם במשחק הנוכחי שבו דווקא סטף הוא האנדרדוג.

עוצרים בווגאס: בניגוד למשחקים אתמול, זה הולך להיות די צמוד אבל אין מנוס מלקבוע שהלייקרס יקחו ב 5. סטף עובר את ה 40 נקודות.

Subscribe
Notify of
323 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Zivo
2 years ago

אחלה סקירה. על פנין קשה לראות את לברון ודייויס נשארים שלמים פלייאוף שלם. אבל מי יודע? לברון הראה כבר שלהמר נגדו זה לא מעשה רציונלי

גיא הירוק
Admin
2 years ago

לתחושתי,
גולדן נותנים עוד ערב של קליעה אינסופית מול ערב של אין-קליעה סופנית מצד הלייקרס,
מה ששולח את הלוחמים לניצחון בסיבוב הראשון מול הסאנס האומללים.
.
אני גם לא חושב שזה יהיה צמוד.

פיני
2 years ago

ניחסת…
פיניקס תנצח את ג"ס בשישה משחקים לכל היותר.

פיני
2 years ago
Reply to  פיני

ואני חושב שהלייקרס כשהם בריאים, קבוצה הרבה יותר איכותית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני יודע מה אתה מנסה לעשות 🙂 להמר כדי שיצא הפוך 🙂

פיני
2 years ago

תודה על פריוויו מענג.
אני חושב שבמשחק הפתיחה של העונה, ממפיס והספרס נפגשו. מורנאט התפוצץ עם 44 נקודות (או 42) שלא הספיקו. ככ הרבה השתנה מאז ומעניין על סף האירוני, שזה המשחק הקובע והמסיים עונה של שתי הקבוצות האלה.
במשחק השני, חושב שדווקא לווריורס יש יתרון מסויים בקלאץ' והלייקרס יעשו הכל כדי להימנע מכך. נראה הרבה הכנסות כדור לדייויס, כשלמעשה הלייקרס גבוהה הרבה יותר והצבע הוא יתרון מובהק שלה. פיניקס מתפללת לניצחון הלוחמים, יוטה כמובן לא תרצה לפגוש את האלופה.
יוסטון של האקים ב95' לקחה אליפות מהמקום השישי.

עגל
עגל
2 years ago
Reply to  פיני

+1
מהזיכרון, מקום שישי במערב ושמיני בכללי בשיויון עם מקום 9.

Guy d
Guy d
2 years ago
Reply to  פיני

קלאץ'

יניב ש.
Editor
2 years ago

יותר מידי סימני שאלה סביב הלייקרס, ומצד שני גולדן סטייט לא ממש מרשימה כל העונה, יהיה מעניין.
תיקון קל, עטור מצחך נכתב על ידי אברהם חלפי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ממפיס ולייקרס דיוויס ינגב

יניב ש.
Editor
2 years ago

ינגב את הרצפה או את גולדן סטייט…?
🙂

עגל
עגל
2 years ago
Reply to  יניב ש.

הוא יקח את גז״ב והוא ינגב איתם את הרצפה.
אם הבנתי נכון . . .

עגל
עגל
2 years ago
Reply to  עגל

ג״ס

צ'יקו
Admin
2 years ago

קודם כל – תודה רבה על פריוויו מעולה עם שירים מצויינים.
.
לממפיס יש ספסל די טוב, במיוחד לאור חזרתו של טריפל J. טילמן, ביין, קלארק ווינסלו ומלטון. היעדרו של אלן תשפיע בעיקר בקשיחות.
בנוסף קלעי השלשות הבולטים של ממפיס אלו ברוקס, ביין, מלטון, ואפילו מוראנט אבל אנדרסון וקלארק ממש לא הבולטים בחבורה.
.
לגבי הספרס – פולטל חוסם בערב כמעט שתי חסימות לערב והוא בין מובילי הליגה בסתימת הצבע והגנה על הטבעת ככה שהוא לא ממש "נחמד ולא יותר".
.
מעולם לא הייתה אלופה ממקום שביעי, זה נכון אבל ממקום שישי הייתה את יוסטון של 94-95 שזכתה באליפות עם דרקסלר ואלאג'וואן.

.

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

מעולה.
רק 2 תיקונים קטנים:
1. יוסטון של 1995 לקחה אליפות מהמקום השישי במערב.
2. עטור מצחך זה שיר של אברהם חלפי ולא אברהם שלונסקי. מבחינתי הוא עדיין מתאים כמעט בכל מצב.

Cooks
Cooks
2 years ago

לא הבנתי מה עטור מצחך (של חלפי) עושה בטור

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago

תודה על הפריוויו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago

וכמובן, שכחתי לציין, מוזיקה נהדרת. עטור מצחך הוא מהקלישאות היחידות שראויות למעמדן

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אין מה לעשות אינדיאני, למרות שכתבו את זה קודם, לפני, זה לא משנה – אני גם זוכר את יוסטון של דרקסלר, ולא אוותר על התיקון (אגו טריפ!!!!) 😉, ואתבעס ששכחתי שעטור מצחך של חלפי (אגו דיפרסיה!!!) 😜
.
בקיצור, אחלה פריוויו לערב שיגבה ממני הרבה שעות שינה.
.
ממפיס אמורים לנצח אבל לא מהמרים נגד פופ בפלייאוף, אז יש אפשרות שבכל זאת ננצח, וזו גם לא תהיה תוצאה מפתיעה במיוחד.
.
גם נגד לברון לא מהמרים בפלייאוף, אז הלייקרס תנצח, אבל גם נגד סטף לא מהמרים בפלייאוף, ויש כאן יותר מדי טאבואים שמתנגשים להם, ובסוף מישהו צריך לנצח, אז בכל זאת נהמר נגד סטף, למרות שהאמת היא שאני לא בטוח בכלל שעדיף לפגוש את פיניקס מאשר לפגוש את יוטה.
.
יהיה לילה נהדר, זה בטוח.

geffenre2
geffenre2
2 years ago

תודה על הסיקור.

דווקא הספסל של הקבוצה היה נקודת החוזקה שלה לאורך העונה, דורגו בטופ 10 בכמעט כל המדדים – נקודות, אסיסטים, שלשות, אחוזי שלשות, חטיפות וכדומה – עד לחודש האחרון. אפשר לטעון שאם טיוס, מלטון, ביין או קלארק היו נתונים משחק סביר מול הלוחמים, הם אפילו היו מנצחים.

לא בטוח שכדי לנצח את הספרס מוראנט יצטרך לתת הצגה מבחינת נקודות אני צופה שהוא דווקא יחפש למסור יותר כדי לערב את JJJ, ברוקס ו-וואלנצ'יונאס.

באופן אישי, מאמין שהם ינצחו את הספרס, אבל אני חושב שזה יהיה מאוד מאוד צמוד.

etayle
etayle
2 years ago

יאללה אחרי קשקושים בשטויות כמו פוליטיקה והשקפה, הגיע הדבר האמיתי.
חימום לפליאוף, ועוד איזה משחק, סטפן קרי מול לברון.
זכור לי משחק בין הספרס לגולדן לפי דעתי בעונה של ה73 נצחונות, אאל"ט מדובר במשחק
שלפני הסוף, שבו הספרס יכלו לסיים עונה בלי הפסד בייתי(או 1) וגולדן רדפו אחרי השיא,
קרי התפוצץ שם עם איזה 15 נקודות ב2 דקות, זה היה מחזה אלוהי, שבו הבנתי שלקרי אין תקרה.
ללברון גם יש כמה משחקים שהוא נראה לא אנושי(המשחק הראשון נגד גולדן של דוראנט, וההחטאה הגורלית של ג'ורג' היל, והסיבוב האגדי של ג'יי אר).

הלוואי שזה יהיה מהמשחקים האלה של שניהם. אני אשמח אם אחת מגולדן\לייקרס יהיו בגמר נגד דוראנט…

אור
אור
2 years ago

הלייקרס מנגבים, במשחק השני אין לי מושג

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

ממוצע ההפרש במשחקי הפליי אין אתמול 22.5 נקודות וההרגשה שלי שהוא לא ירד מתחת ל20 אחרי המשחקים של היום

The Pro
The Pro
2 years ago

סיקור חביב.
מגיע לך כבוד רציני על הפירוט של המשחק הראשון שמבחינת עניין ורמה לא הייתי צופה בו
גם אם היה בשעה נוחה.
כמו במקרה מקביל המזרחי לא מובן איך קבוצות כלכך חלשות מקבלות הזדמנות להיכנס לפלייאוף,
ממפיס וגם סן אנטוניו הן 2 קבוצות גרועות שחייבות להחליף מאמן ולהבנות מחדש.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  The Pro

אני לא משוכנע שאתה עוקב אחרי ממפיס – הם לא גרועים, נבנים מחדש, ויש להם מאמן צעיר חודש שעושה עבודה לא רעה בכלל. בעניין הספרס – לא ממש גרועים, גם לא טובים, בהחלט צריכים להיבנות מחדש, ואני לא חושב שהמאמן הוא הבעיה שם אלא הנשיא לפעילויות כדורסל שהוא, אופס… אותו בן אדם. יתכן שמהלך קליפרסי, להשאיר אותו כמאמן בלבד, כמו שעשו עם ריברס, יוכל להועיל.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago
Reply to  The Pro

ממפיס סיימה עם מאזן חיובי והדבר האחרון שהיא צריכה זה בניה מחדד. חבל שלברון שינה את דעתו לגבי הפלייאין (אחרי שפתאום הוא צריך לשחק בו) ואז אתה חייב לדבר שטויות

The Pro
The Pro
2 years ago

לגבי המשחק השני-
הנק' החשובה שפספסת להסביר כאן היא שזה לא פלייאוף ומדובר על שיטה של משחק אחד ויום נתון.
באותה שיטה כבר קרו ניסים יותר גדולים וגם קבוצה קטנה כמו גליל עליון לקחה תואר ממכבי.

התחזית שלך נכונה רק לגבי קורי שהולך לזרוק ללא הרף בכל מקרה.
למרות שהעדר כאן ישמח לניצחון של הגולדן אני לא רואה תסריט כזה אלא אם תהיה פציעה
שתמנע ניצחון של הלייקרס.

etayle
etayle
2 years ago

יש עוד אליפות של גלבוע גליל על מכבי ב2010, נראה לי קטש היה מאמן של גלבוע. לקחו במשחק אחד. אולי התכוון לזה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  etayle

אני יודע, זה לא משנה את עליבות הטענה

דדי
דדי
2 years ago

ווגל מתמחה בתכניות הגנתיות שעוצרות כוכבים יריבים – במיוחד גארדים. מצד שני, בדרך כלל לוקח ללייקרס משחק אחד בסדרה ״להוריד עדכון תוכנה״ לגבי עצירה של התקפות יריבות, אז במשחק אחד יכולות להיות הפתעות למרות היתרון הברור על הנייר.

ירון, החלום
ירון, החלום
2 years ago

בס"ד
תודה רבה.
סיקור מושקע.
להערכתי 2 משחקים צמודים.
ספרס ולייקרס, זה ניחוש.

captain beefheart
captain beefheart
2 years ago

אחלה פריוויו.
כבר אמרו אבל לדעתי לא נזפו בך כמו שצריך על חלפי/שלונסקי 😉
זה כמו לכתוב על הסנטר של בוסטון עם 11 אליפויות ג'וליוס אירווינג

captain beefheart
captain beefheart
2 years ago

אגב – במשחק אמש וושינגטון ניצחה ובוסטון הפסידה. זה כה ברור.

golan
golan
2 years ago

תודה רבה. באמת אחלה פריוויו.
אישית אני אשמח אם הספארס וגולדן סטייט ינצחו, אבל נראה לי שזה יהיה בדיוק הפוך – כמו שאמרת

Smiley
Editor
2 years ago

עד כה העתק למשחק הראשון מאתמול. הספרס לא הופיעו למשחק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

וואיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
גה מוראנט רסמי קלע עכשיו שלשה יפה מאד יעני וויששיייתתתת כזו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ומיד אחרי כן יצא בריקוד פוגו סוער, אפילו סיד ווישס הופתע!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ילה, אני הולך לשים הציוד גלישה באוטו.

Smiley
Editor
2 years ago

שני רבעים הפוכים. יופי של חזרה של הספרס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לא התעוררתי… אני רואה שגם הספרס אחרו להופיע… נראה מה יהיה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

הם שומרים טוב, ובאופן כללי נראים יותר טוב מאיתנו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אז מה מיקי, יש מצב אתם הולכים היום הבית?
אבל פופ ראה מגמה ומיד לוקח פסק זמן.
בינינו הבעיה הגדולה שלכם, מיעוט כישרון בקבוצה. זה בולט מאד בשנתיים האחרונות. פופ עושה את המירב ממה שיש ואפילו יותר מזה. עם כל מאמן אחר בליגה בכלל לא הייתם מתקרבים לפליי-אין.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

זהו, כבר אסור לקפוץ אנכית, מה נהיה מהאן בי איי ששחקנים קופצים על שחקן שקפץ אנכית זורקים כדור ומקבלים 2 מהקו….
זו פארסה ולא כדורסל! כדורסל בלי הגנות = סילבר הדפוווק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מוראנט זז במהירות כפולה יחסית לשחקנים אחרים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

וולוציאנוס מסכן, השופטים פשוט מתעללים בו!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

וולוציונאס, בקיצור יונס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לא קולעים, אין בכלל ריבאונד התקפה…. תמונות קשות, יונית.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מי זה יונית? אולי יונס?

Smiley
Editor
2 years ago

וולנצ'יונאס פשוט נהדר. לספרס אין תשובה אליו. ממפיס צריכים להפעיל אותו יותר

ארבל חילבה
ארבל חילבה
2 years ago
Reply to  Smiley

מסכים עם האבחנה אבל לא תומך בהמלצה
(בשל היותי אוהד ספרס)

דה שוט
דה שוט
2 years ago

שקוף שפופ השועל לוקח את זה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

כנראה
עם קבוצה של נגרים הוא מגיע לפליי אין במערב הקשוח. כבוד!

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

אני רואה שאתה מתחמם. זה ניחוס שמזכיר את ההופעות שלך בפלייאוף של השנה שעברה…

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחח השנה לקחתי את ווש מ-27:32 למקום 8

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

17:32

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

חביבי, מה שקובע זה המאני טיים…

Smiley
Editor
2 years ago

סלו מו מכסה את הארון, וולנצ'יונאס דופק את המסמר….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

התגובות של פופ תמיד בזמן, לא נותן למשחק לברוח.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

טוב אולי לא בטוח… וואו שכחו לשים כישרון בספרס, איזה מידבר… עוד לא ניגמר

Smiley
Editor
2 years ago

מלבד דרוזן, שמכדרר את עצמו לדעת לכיוון המידריינג', לספרס אין אף אחד שאפשר לסמוך עליו שמסוגל לייצר נקודות

Smiley
Editor
2 years ago

ממפיס עם טעויות של חוסר ניסיון, אבל הספרס עם חוסר כישרון

Smiley
Editor
2 years ago

דילון ברוקס התפתח ליופי של שחקן. הייתי בטוח שהוא סוג של מיני באדי הילד, אבל המשחק שלו הרבה יותר שלם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

היינו, בסך הכל, נוראיים. אסור להאריך לדרוזן אחרי תצוגה כזו. צריך לבנות מחדש.

Smiley
Editor
2 years ago

הבעיה הייתה שהספרס השנה היו "ניתן את הכדור לדרוזן שינסה לעשות סל" וזה כבר לא עובד ככה. לא היה שום כישרון התקפי מסביבו, ומהקבוצה הזו פופ לא ממש הצליח להוציא שיטה התקפית שתמקסם את היכולות של מה שיש לו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אתה רוצה מדרוזן היחיד ששחקן בין כל חבורת הפסחים אצלכם

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פעמיים דייויס לא מקבל שריקה. מישהו הולך לאבד את העבודה שלו

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

2+

ata98
ata98
2 years ago

לא ברור לי איך בכלל זה היה קרוב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  ata98

הם חסרי ניסיון. אבל הם הרבה יותר עשרוניים, וגם נלחמו יותר, שיחקו קבוצתי. זו הייתה שערורייה אם היינו מנצחים.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
2 years ago

וואו גולדן. איזה יופי

אשך טמיר המקורי

אחלה פתיחה של הצוות המסייע של גולדן, מודה שלא ראיתי אותם בכלל השנה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

שיקוץ הביתה לדקור למעוך לחורר לחניפש את הטיטולון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נו בסדר ועכשיו תסביר מה זה חניפש…..

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

הלייקרס הולכים להבין מהר מאד שדראמונד זה לוזר שלא צריך לקבל אפילו דקת משחק בפלייאוף
דיוויס צריך לפתח ביצים ולשחק סנטר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

התחילו שריקות אוויר בלי הילוכים חוזרים – חזרנו לבועה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

מודה שלא ראיתי בכלל את הWWE העונה
כמה שהשיקוץ מכוער קשה לצפיה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

בייזמור עדיין פעיל?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

ניחסתי את בייזמור

אשך טמיר המקורי

איזה מאמן זה קר, מה הוא עשה מוויגינס הרכיכה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא לא עשה כלום מוויגינס וויגינס תמיד היה כזה פשוט שיחק במיניסוטה כאופציה 1 לא כ2 או 3. נא לא לזקוף לו דברים לא לו

אשך טמיר המקורי

לקח בדיחה משומשת, עשה ממנו שחקן רציני ביותר ב-2 הצדדים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

השיקוץ מקריח חזק
ה-ללל שולח לבולבוס פאה עם כיסוי פנים מלא להגנת הילדים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

גם דוראנט

Smiley
Editor
2 years ago

PLAYOFF KCP

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

חחחחחחחחחח בדיוק שמים פרסומת לגברים עם קרחת

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

אנחנו ב -ללל מחזיקים אצבעות ושמים טיטול כפול שהבולבוס לא יקח עוד טבעת

אשך טמיר המקורי

קר עוסק באומנות אפלה, הקים לתחייה גם את בייזמור שהיה בשלבי התפוררות אחרונים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הלייקרס קשוחים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קרי מקבל דאבל טים קבוע מעניין למה רק לברון עושה את זה בכל הליגה ומאמנים אחרים לא..

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

עושים את זה גם לאמביד כל הזמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן רק לו ולקרי 😂😂
שאר השחקנים בליגה עם פטור

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

יכול להיות שזה שני השחקנים היחידים שאי אפשר לעצור אחד על אחד לא משנה מה עושים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש עוד הרבה פשוט לא עושים עליהם😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קוזמה כזה גרוע בהגנה שאפילו שהוא בדאבל טים הוא אוויר 😂😂

Smiley
Editor
2 years ago

השאלה כמה אוויר יהיה לקארי להמשיך לרוץ להרים לעצמו קרנות ולנגוח… קר צריך לקחת היום פסקי זמן שהם נטו מנוחה עבורו כי הווריורס חייבים אותו כל הזמן על הפרקט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

בגורדן פול ננוחם או בדריי

אשך טמיר המקורי

איזה סל של קרי!

ארבל חילבה
ארבל חילבה
2 years ago

לראות את הפועלים הספרסים האפורים ומיד אחר כך לקבל סטף….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס נראה כמו בארטנס

דה שוט
דה שוט
2 years ago

😂😂😂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

דייוויס לא מקבל שריקה פעם שלישית. הוא ולברון מאוד חלודים. מעניין איך יתפתח

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

מבצע שומר הגבות מתמהמה משום מה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

😂😂😂

אשך טמיר המקורי

קרי אחראי לרוב הנקודות בלי לקלוע

onetwo3
Editor
2 years ago

הלייקרס זה חבורת בכיינים שלא יודעת להפסיד בכבוד

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הלייקרס במינוס של 5 שריקות כבר יעלה ביוקר בהמשך

וניל טרופי
וניל טרופי
2 years ago

למה שורקים בוז לליקרס במגרש הבייתי שלהם?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אוהדי נצחונות?

danf
danf
2 years ago

לברון ודייויס לא ממש במשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טנש בטח בהיי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה פחים יש בגולדן מנגרים שלשות לבד לגמרי

אשך טמיר המקורי

לא ברור מה עובר על השיפוט, 0 שריקות אוויר, ממש מוזר.
והיו להם המון הזדמנויות קלות

גיא הירוק
Admin
2 years ago

זו אחת המחציות הראשונות הגרועות שראיתי הפלייאוף בשנים האחרונות. גורם למשחק אתמול בין הוויזרדס לסלטיקס להראות כמו פאר היצירה.

וניל טרופי
וניל טרופי
2 years ago

מבחינה הגנתית משחק טוב מאוד של גולדן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

שימון, גרין מנגב אותך, הוא כל כך יותר טוב ממה שאתה עושה ממנו. יש לו הבנת משחק שיש אולי רק לעוד 7 או 8 שחקנים בליגה. הוא שחקן טוב אבל קלע בינוני ומטה, זה הכל. בשביל כל הפלוסים שלו מגיע לו החוזה המצויין שקיבל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😊😂😂 דיוויס רדום תכף יקרצף אותו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

דייוויס לא מקבל כבוד – מאז הדאנק של הצ׳ימורה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי עשה מאנו לדיוויס 😂😂 דייוויס רך חולם במקום לקחת כדור ולנגב אותו

אשך טמיר המקורי

קרי מסובב את הסכין

אשך טמיר המקורי

ככה נראית הלייקרס בלי שריקות אוויר. חצי קבוצה.
הגנה אדירה של הווריירס.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לגמרי – אבל אתה יודע שזה יבוא

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

אני יודע, וזה יהיה כואב יותר אחרי שהלכנו קצת באוויר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפ. לצערנו יש להם את ממפיס אחכ….והילדים של ממפיס יסבלו מבראדרס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

זה יכאבבבבבב
גם הקומיש לא יסכים לפלייאוף בלי השיקס….

דה שוט
דה שוט
2 years ago

וויי וויי איזה משחק דתי הקבוצות חכמות ומאומנות. הלייקרס כבדים לברון זז כאילו הוא שוקל שני טון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדן פווווללל יאללה לנגב את השיקצה גולדן נראה לי במבצע שומר הטנש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אז מה עם השיקסה?

אשך טמיר המקורי

קרי זה צ'יט
משחק חם

אשך טמיר המקורי

הלייקרס פשוט זועמים ורותחים שלא מקבלים שריקות, הביריון לא קיבל את הממתק

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

לא הייתי נותן לדיוויס אפילו טופ 15 בליגה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

שימון, ת'ה יודע מה חסר עכשיו ללייקקס?
חסר להם איזה גרין אחד או פלייאוף רונדו. אני בטוח שלמלך חסר אחד כזה במגרש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח רונדוווו 😂😂😂 רונדו זה כמו מוחמד דף 70 אחוז נכות.
לייקרס צריכים שדיוויס יתעורר ואת הפרשים באפור שלא הגיעו לשחק היום

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזו יציאה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וברצינות
חחחחחחחחחחחחחחחחח
נו טוב עכשיו באמת ברצינות, אתה מבין כדורסל שכונתי אבל רק במיקרו, במקרו יש לך לדעתי בעייה. ותהיה לך בעייה יותר קשה עם המדדה יגיע השנה לגמר האן בי איי על הגב של רונדו.

onetwo3
Editor
2 years ago

מה שדריימונד גרין עושה במחצית הראשונה זה בית ספר לכדורסל משני צידי המגרש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  onetwo3

הנה עוד אחד שמבין שלא הכל קליעה בבסקטבול.
גם לרודמן לא היתה קליעה גדולה וגובה אבל היה לו יותר כדורסל מלקלעים גדולים ממנו בהרבה.

onetwo3
Editor
2 years ago

+10
+91

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין קשר רזיאל לא צריך להגזים הרבה שחקנים בליגה עושים את זה גם נואל עושה את זה בניקס.
הוא טוב היום בהגנה אבל בעיקר כי דיוויס ישן.
לא צריך להגזים דוק משחק בינוני פעם ב10 משחקים…
ובוא נודה בלי סטפן הוא יורד ליגה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אני בכלל לא בטוח שהוא יורד, הוא תמיד ימצא את השחקן הנכון.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  onetwo3

2 נקודות ו-4 אסיסטים חור בהתקפה. שומר טוב על דייוויס אבל זה הרבה בגלל שדייוויס חצי יכולת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

יפ. יש לו עוד מחצית להיות מנוגב

Smiley
Editor
2 years ago

התשומת לב שקארי מושך מהגנה שלמה היא יוצאת דופן ברמה היסטורית. עושה את החיים קלים לכל מי שמשחק לידו

וניל טרופי
וניל טרופי
2 years ago
Reply to  Smiley

מזכיר את מה שמסי עושה חייבים לשים עליו שניים או שלושה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה סתם שריקה לזריקות של המלך ללא קשר למשחק אפילו מחצית 2 סילבר ירים טלפון

ג'ט לג
ג'ט לג
2 years ago

ההגנה של גולדן סטייט מדהימה.
החילופים, ההתאמות הספציפיות על לברון ודייוויס, הבלוקים, הסגירות לריבאונד
ומנצח על כל זה -דריימונד גרין

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

מי זה החבל טוסקנה הזה, זה לא איפה שלג'ורג' קלוני יש בית ?

NFS
NFS
2 years ago

איזה קרי זה.. 👏👏

דה שוט
דה שוט
2 years ago

סטף זה חייזר לא יאמן מה שהוא עושה

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

צ'יט

ג'ט לג
ג'ט לג
2 years ago

סטפפפפפפפפפ קארי על הבאזר!

אשך טמיר המקורי

וואו, הייתי צריך לראות יותר גולדן השנה

onetwo3
Editor
2 years ago

תחיה את הרגע..

Jonathan
Editor
2 years ago

כן. יש משהו שמח ומדבק בקבוצה השנה בלי קשר למאזן הלא מרשים. חבורה של ציפלונים עם המון חוצפה בהגנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיקצה עושה ראס עםמ1 מ7 מהשדה
דיוויס עושה בארטנס עם 2 מ12 מהשדה
מבצע שומר טנש ממשיך

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
2 years ago

איזה הצגה של ג"ס. קונצרט ממש בהגנה.

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

הלייקרס צריכים לעשות מה שכל מאמן טראומה נורמלית עושים במצבם .
להושיב את הלוזרים אפסים בהגנה דראמונד והאקלים על הספסל ולתת להם להירקב שם .
לעלות עם דיוויס בסנטר ולהכריח אותו לשחק מתחת לסל הסופטי הזה וכשהוא נח לעלות עם מארק גאסול

Smiley
Editor
2 years ago

הווריורס לא יכלו לבקש מחצית ראשונה טובה יותר (באו מוכנים הגנתית). עכשיו צריכים לחבר את קארי למיכל חמצן שיחזיק כמה שיותר דקות על המגרש בחצי השני.

Li Ming
Li Ming
2 years ago

משחק נהדר של הווריירס בשני הצדדים, רק שימשיכו ככה

onetwo3
Editor
2 years ago

לא עברו 35 שניות לתוך הרבע והשופטים התחילו עם הגועל נפש המוכר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחח גרין חור בהתקפה שווה כבר מינוס 5 בחצי הזה

אשך טמיר המקורי

זהו, החגיגה נגמרה. לא ברור מה עבר על השופטים במחצית הראשונה אבל הם חזרו לשיפוט "נורמלי".

Li Ming
Li Ming
2 years ago

עם לוני ודריימונד על הפרקט לווריירס יש שני שחקנים שלא קולעים. בעיה בהתקפה

onetwo3
Editor
2 years ago

מישהו מוכן לסלק את האנשים באפור מהמשחק הזה? מחרבים אותו

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לברון ודיוויס שובתים, דיוויס חייב לשחק מתחת לסל

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

זהו נגמר הסינדרלה?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

דיוויס עוזב את גרין ועוזר לכולם גרין עם 3 איבודים ברבע החזיר לבד את הלייקרס.

onetwo3
Editor
2 years ago
Reply to  דה שוט

אנחנו לא רואים את אותו משחק

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  onetwo3

נראה לי אתה רואה משחק מוקלט מ-2015 😉

דה שוט
דה שוט
2 years ago

טוב בייזמור

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

קרי וגרין צריכים להפסיק לנסות מסירות פנימה בכח

אשך טמיר המקורי

עד כה משחק שרשום על קר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קרי בורח חדאבל טים בלי בעיה לליאפ 😂😂 איזה דאבל גרוע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס מגג את דריי 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח שום עבירה על דיוויס אוויר לגמרי אבל אנד וואן עבור הפרשים

Jonathan
Editor
2 years ago

דריימונד גרין גאון בהגנה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  Jonathan

יפ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קארוסו זה נזקהלא יכול לקלוע על שום שומר

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

LOL
גרין מחטיא מסנטימטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי הנגר לא יכול לקלוע אפילו על קארוסו בפוסט 😂😂 איזה איירבול כמעט

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הלייקרס עם סוואג של אלופים. בעייה

Jonathan
Editor
2 years ago

אבל מה יהיה עם הניגורים שלנו מהשלוש.
הקוצר ברוטציה מתחיל להתבטא חזק…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

מסכן סטף איפה קליי😎

Jonathan
Editor
2 years ago

אני מוכן אפילו להסתפק בפסקל ו-לי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מי אמר שהמשחק משעמם?

Smiley
Editor
2 years ago

תמיד מפתיע אותי איך ברמת ה-NBA שחקן מקבל דאבל טים ואף אחד מהקבוצה שלו לא מנסה לחתוך או ליצור זווית מסירה וכל הארבעה האחרים נשארים לעמוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי עם 2 נק 0 מ4 מהשדה 😂 גאון.
כתוב על במשחק הזה לייקרס. הם קרובים וסרבע האחרון הפרשים באפור יכנסו לפעולה והשיקצה עם המרפקים בחדירות

Li Ming
Li Ming
2 years ago

הווריירס כבר היו ב 72-60 עם סטף מוביל מתפרצת. איזה סדרת מהלכים רשלנית מצידם

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  Li Ming

כן ואן גאנדי מיד הצביע על זה, איבוד כואב של סטף

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  Li Ming

הם תלויים נטו בכמות החמצן שיש לקארי להמשיך ולרוץ מסביב בהתקפה כמו משוגע… בקגע שהוא לוקח אוויר טיפה הווריורס לא ממש מוצאים את עצמם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קרי לבד לגמרי חחח שלשה מהחוץ וירשמו על סה לגרין אס 😂😂😂

פיני
2 years ago

ולחשוב איפה היו הווריוס עם קליי בריא, בהגנה ובהתקפה…

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  פיני

איפה?
מקום 6 במקום מקום 10?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  פיני

לא הרבה יותר גבוהה. אל תתלהב ממשחק1. שיקצה ודיוויס חלודים קצת לא בקצב לא שיחקו הרבה זמן.
וגם את זה לא תנצחו בסוף לדעתי

פיני
2 years ago

אני אוהד ספרס ופילי. רק למען הידיעה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטף מכה בדה פרו 😂😂

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

לברון התחיל לשחק

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קרי יוצא במאה קמש קאץ אנד שוט – לא אפשרי (אסיסט לגרין חחחח)
שיטת המשחק של גס עם הרבה מסירות זה טוב – אבל יש הרבה מצבים לאיבודים

onetwo3
Editor
2 years ago

מי שראה את ההתנפלות של כריס דאדלי ולברון ג'יימס על השופטים בסיום הרבע השלישי יכול להבין מדוע אנחנו רואים את האבסורד השיפוטי הזה

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  onetwo3

אני זוכר את כריס דאדלי, גבוה לבן וגמלוני ששיחק בפורטלנד לפני 15 שנה

Smiley
Editor
2 years ago

היה גם כריס קיימן שעבר שם לכמה רגעים באורגון… עוד לבן גמלוני

Smiley
Editor
2 years ago

עד כה בפלייאין רק הקבוצות הביתיות ניצחו…

NFS
NFS
2 years ago

הלייקרס פשוט קבוצה הרבה יותר טובה

פיני
2 years ago

אגב, נראה לי ללייקרס יש עד עכשיו יותר אסיסטים במשחק

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

קר יפסיד את המשחק בדקות הקרובות אם הוא לא משנה את החמישייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי 2 נק 0 מ5 מהשדה תחליפו אותו בהורפורד וגולדן ביתרון 20.

אם גולדן רוצים לנצח וויגינס חייב להתעלות ולתת 30 נק צריך לבודד אותו על קארוסו ושינגב אותו הוא היתרון הגדול שלהם אחרי סטף

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

עכשיו אני יודע שאתה דפוק בשכל
פאקינג הורפורד מהגלו פקטורי

Jonathan
Editor
2 years ago

או להחליף מישהו אחר במישהו שקולע הרבה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הנה הרדמפשיאון של אה-ברוךךך

דה שוט
דה שוט
2 years ago

האיבוד של סטף עלה ביוקר. אסור לתת ללייקרס הטלה הזדמנויות. הם מפחידים

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

קר בקריאה לא נכונה של המשחק
הלייקרס עם לברון ודיוויס כדי לשחוט והוא לא שם לב ועולה עם חמישייה מהגן ליג
קרי לא צריך.לרדת המגרש בחצי השני

Smiley
Editor
2 years ago

לייקרס התחילו להבין שהם יותר גבוהים, פיזים וחזקים מהגמדים של הווריורס שעומדים מולם

אשך טמיר המקורי

טוב, נצטרך לסבול את הלייקרס עוד קצת

פיני
2 years ago

לא להתייאש

onetwo3
Editor
2 years ago

סטיב קר מעליב את המושג 'מאמן'.
רבע רביעי, משחק מכריע, וממי הוא מצפה שתבוא הישועה? טוסקאנו אנדרסון? פול? בייזמור? מולדר?

פתחו את הרבע ביתרון 2 ונכנסו לפיגור 4 תוך דקה.
שייצע מהשמרנות המקובעת שלו או שיילך הביתה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  onetwo3

מדריימונד. אולי שיגיע לפחות כבר ל10 נק??? לא ביקשנו 20 או 30. בחייאת 2 נק!! זה 4 שחקנים בהתקפה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

איפה הפרעושים, הנה הפרעושין

onetwo3
Editor
2 years ago

זה שופטים זה?
שיילכו הביתה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לא ידעתי שלגבה יש נטיות..
סקס עם לבון, שיכתוב ספר!

רועי ויינברג
Admin

לא רעים הלייקרס האלה

אשך טמיר המקורי

עבירה ברורה של לברון, נראה מה ישרקו

אשך טמיר המקורי

ניצלנו מביזיון

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

איך זה אופנסיב
בדיחה
מתיוס זז וניסה לחטוף את הכדור מהצד

אשך טמיר המקורי

טוב, בדיון על גרין אני נוטה לצד שמעון

פיני
2 years ago

הקבוצות בקושי מצליחות לקנות סל

פיני
2 years ago
Reply to  פיני

רק דיברתי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קרי עם 10-18 מהשדה כל ה-10 דרגת קושי בלתי אפשרית. דיוויס מנגב

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

ממש. לא ראה רבע טבעת היום.

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

פאול ברור של לברון
בדיחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Acdc מככבים בסטייפלס 😂

אשך טמיר המקורי

עוד לא אבדה תקוותנו

פיני
2 years ago

וויגינס! כמה שהוא הפך יעיל תחת קר

Li Ming
Li Ming
2 years ago

בתחילת הרבע השלישי היה פאול על שרודר ששופטים שרקו לכדור מהצד. לברון בא לצרוח על השופטים והם מרוב פחד שינו את זה לזריקות מהקו. מאז השיפוט באותה המידה

אשך טמיר המקורי

האתלטיות של וויגינס מדהימה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רארוסו זה mvp של גולדן לשחק רק עליו לא יכול לקלוע על שומר ומטלית בהגנה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

דייויס הזה מצחיק עם הנפילות.
מה קרה?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

וויי וויי נגמרו המילים על קרי

NFS
NFS
2 years ago

וואו קרי לא מוותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גרין חוגג כאעלו הוא קולע את השלשות 😂😂😂

אשך טמיר המקורי

הו, מאמא! אפשר עוד לחלום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קארוסו חחחח שובר את הקרש בזריקה לבד לגמרי לא מבין מה גולדן מבזבזים עליו את וויגינס😂

Smiley
Editor
2 years ago

הסטפבק הקטן הזה כל כך מפחיד את השומר של קארי שהוא מזנק למעלה בלי לחשוב פעמיים ונותן לקארי את האופציה ללכת לסל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הנה הפרעושים שוב שמים את הגבה בקו…

פיני
2 years ago

לווריורס יש יתרון בקלאץ'.
הם כנראה מול פיניקס…

Guy d
Guy d
2 years ago
Reply to  פיני

קלאץ'

פיני
2 years ago
Reply to  Guy d

נודניק

Guy d
Guy d
2 years ago
Reply to  פיני

קצת חוש הומור, אל תיקח ללב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לברון עשה פאול עם הפרצוף שלו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

דריי, זה מוחמד עלי, לא פחות. נגיעה של הפרצוף שלו בידיים המושטות של גרין זה נוקאאוט אימתני שלברון נשאר על הפרקט 10 וחצי שניות…

NFS
NFS
2 years ago

פלגרנט 1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זהו דריי יורחק עכשיו פחגרנט לא

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחח ואן גנדי מקשקש פלגרנט שקוף הלך ישר לפנים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עכשיו טיפול רפואי ואחי זה 3 מהקו ויש ויש ויש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

תיאטרון, מה שנהיה מה NBA

Jonathan
Editor
2 years ago

לא מבין על מה התלונות.
אם שחקנים רוצים שדריימונד יבדיל בין הראש שלהם לכדור הם צריכים שהראש שלהם יהיה פחות עגול.

פיני
2 years ago
Reply to  Jonathan

😂😂

אשך טמיר המקורי

השחקן הכי בכיין בהיסטוריה בא להרוס את המשחק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

יש להקה חדשה בעיר, לברון והפרעושים….
מנגנים דת' מטאל

Jonathan
Editor
2 years ago

לברון עשה לנו דוראנט?

Reuven Barel
Editor
2 years ago

גרין סידר לו את הראיה

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  Reuven Barel

עשה לו רפלוקסולוגיה באישון.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לברון היה כבר בכל הסרטים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

טעות גסה של קר עכשיו שחיכה עם הפסק זמן הזה.
רק סטף יכול להציל את המשחק הזה לווריורז

Jonathan
Editor
2 years ago

הוא לא חיכה. השופטים לא ראו.

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  Jonathan

רגע. בא לי קונספירציה: "לא ראו".

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  Jonathan

אהההההההה
כן, יש בזה משהו.

Reuven Barel
Editor
2 years ago

חבל

גיא הירוק
Admin
2 years ago

באסה.

פיני
2 years ago

אז אתה כן מעדיף את הלוחמים…

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  פיני

אני מעדיף סיכוי לעבור סיבוב ראשון…

פיני
2 years ago

יוטה נשמה לרווחה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

למה באסה?
אני מניח שאתה יודע מה זה באסה ביל ערבי.
באסה זה דבר טוב מאד.

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

לברון לוקח מה שנותנים לו

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

השיקצה ניצח בסוף

Jonathan
Editor
2 years ago

נו שוין. הנה החיבוקים.

פיני
2 years ago

וואלה… אינדיאני שיחק אותה עם התחזיות.
על מה נרשמת הסטטיסטיקה?פלייאוף או עונה סדירה?

אשך טמיר המקורי

טוב זה מה שנקרא ניצחו בפוקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיש לך בחמישייה שחקן שמשחק 42 דק וקולע 2 נק ב0מ5 מהשדה אתה לא יכול לנצח כמה טוב שהוא לא יהיה בהגנה והיום הוא היה מצויין. לא סתם גולדן קלעו 100 נק. העוד 10 נק של עוד שחקן זה מה שחסר להם.

onetwo3
Editor
2 years ago

שמעון תפסיק להפיץ טיפשותך ברבים.
כמה רודמן קלע בחמישייה של הבולס?
די.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  onetwo3

אתה מפיץ את טיפשותך ברבים שאתה קורא לו גאון. רודמן היה שחקן משלים כמו דריי לא יותר. הוא התבלט ליד כוכבים אחרים גם רכב על גבם. דריי יכול להיות "גאון" ליד קרי קליי ודוראנט. לידם גם אני יהיה גאון. זה גאון כמו רונדו ליד לברון דיוויס קאאוי וגורג 🙂
דריי ככוכב ראשי לא יכול להוביל את נס ציונה
יש כמוהו המון שחקנים בליגה, המון. תחליף אותו בהורפורד גולדן עם לפחות עוד 10 נצחונות

ADISU33
ADISU33
2 years ago

ובלי ההגנה שלו הם לא היו מגיעים לפוזשיין האחרון.
אתה מסתכל רק על התקפה יא חביבי.
ללא גרין הם היו מפסידים ב20 ,גרין לא אמור להיות שחקן ההתקפה שלך,הוא עושה את העבודה שלו ברמה הגבוה ביותר….אתה צריך להאשים את הקלעים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

נו באמת דיוויס ישן חצי ראשון הוא כל שנה כבר כמה שנים עושה מדריי מטלית. אני מסתכל על המשחק כמכלול אי אפשר לשחק רק הגנה, אלו שחקנים שבסוף פוגעים בקבוצות שלהם ברמות הגבוהות, גם בן סימונס כזה

Li Ming
Li Ming
2 years ago

לכל הרוחות.

היה אחלה משחק לפחות. עכשיו כולנו פניקס

Smiley
Editor
2 years ago

קארי גדול ככל שיהיה אבל השמיכה של הווריורס סופר קצרה. הלייקרס בסוף העיפו את דראמונד לספסל ונתנו ללברון ודיוויס לשחק מעל ההגנה של הווריורס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אבל זה ההבדל בין גדולים לאפס כמו ווסטברוק

onetwo3
Editor
2 years ago

שמעון, חוסר ההערכה שלך לגרין מביך, בלשון המעטה.
כמה נק':
1. לברון מחזק את מורשתו עם שלשת קלאץ' מנצחת, לאחר שנפגע לא קל דקה קודם לכן. לזה צריך להוסיף טריפל דאבל
2. סטף קרי מוכיח מדוע הוא אחד הקלעים הגדולים שהמשחק ידע
3. שלשה חופשית של פול מחמיצה הזדמנות להשוות ומחדדת את התלות של הווריירס בנק' של קרי ווויגינס
4. דריימונד גרין הוא נכס אמיתי ולראות אותו לוחץ ידיים בספורטיביות לשחקני הלייקרס בסיום המשחק ממחיש את זה היטב.
5. באסה.

וניל טרופי
וניל טרופי
2 years ago

יוטה המנצחת של הערב

פיני
2 years ago

לא יודע מתי מיטשל וקונלי חוזרים, אבל אם הם היו מחסירים נניח את שני המשחקים הראשונים, בסדרה מול הלייקרס, זה היה נגמר בסוויפ.

וניל טרופי
וניל טרופי
2 years ago
Reply to  פיני

לא זוכר מתי הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה עפה בסוויפ סיבוב ראשון, ברור שבלי מיטצל זה לא אותו דבר אבל דחילאק קצת ריספקט

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

2007, 2012 בלי לחשוב

פיני
2 years ago

הלייקרס ניו מנשנשים את הג'אז בלי מיטשל וקונלי. לא כוחות.

ג'ט לג
ג'ט לג
2 years ago

משחק אדיר. הלוואי כל הפלייאוף כאלה משחקים.
הווריורס היו מצוינים במחצית הראשונה, אבל ברגע שלברון ראה יותר דקות במחצית השנייה הם לא יכלו לליקרס והיו צריכים ניסים של קרי בשביל להישאר צמודים.

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

משחק פושר של קרי

ג'ט לג
ג'ט לג
2 years ago

בפוזשן האחרון – היה שם רגע שבו קרי קיבל את הכדור ושולשה שחקני לייקרס שמרו עליו- אם הוא היה מצליח להעיף אותו קדימה היה לפול או ויגינס מבט פנוי לשלוש, אני חושב שבמובן הזה הטיים אאוט של קר רק הרס להם כי זה נתן ללייקרס זמן להתארגן בשמירות באותם שניות שנותרו, אבל זה באמת היה סיכוי קלוש.
אני חושב שהווריורס הוכיחו שהם שווים פלייאוף ואני מקווה שינצחו את ממפיס כי יש להם לדעתי מה להראות בסדרה מול יוטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ג'ט לג

יוטה בהחלט יפסידו 2 משחקים ללוחמים.
ממפיס לא יעמדו מול היכולת של סטפן הוא יכתוש אותם. אלא אם כן מוראנט יחליט שהוא סופרסטאר ויתעורר בממקום לשבור קרשים

פיני
2 years ago

העניין הוא, שהלייקרס הצליחו להחליף תוכנה כבר במחצית, בה הם קלעו 42 וספגו 55 (שזה לא כזה הרבה), הידקו את ההגנה, שלחו את דראמונד לירכתי הספסל, קלעו 61 וספגו 45.
לא הזיק כמובן שהסקוררים הבאמת מובילים שלה, קרי: לברון, דייויס ושרודר, התעוררו במחצית השנייה, ואחרי מחצית ראשונה משותפת של 13(!) נקודות, הן ניפקו תצורה של 46 נקודות במחצית השנייה.

ג'ט לג
ג'ט לג
2 years ago

המנצחת של הערב היא כמובן הקליפרס שטינקקו יפה בשני המשחקים האחרונים שלהם בעונה הסדירה וציפו שהלייקרס ינצחו את הווריורס כדי שיפגשו אותם רק בגמר המערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ג'ט לג

כמו שהקליפרס נראים שקודם יגיעו לגמר המערב הם הולכים לירוק דם מול לוקה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הלייקרס מורידים חלודה. רואים הבדל משמעותי אצל דייוויס ולברון בין המחציות. ליבי עם טנש, זה יהיה כואב (הנה, פתחתי לכם חלון 😀)
.
אי אפשר לשחק עם שניים וחצי שחקנים בהתקפה ברמות האלה. סטף עם סלים בלתי אפשריים, אחרת זה היה נגמר מזמן. מקום 8 זה התקרה של קבוצה שהכוכב השני שלה הוא גרין. חוטף – מאבד. השחקן שלו קבוע בדאבל טים. בסוף ראו שסטף לא יכול למסור לו. אני מניח שנגד ממפיס זה עשוי להספיק – אבל היו שם היום 7000 צופים אז אולי לא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

גרין לא הכוכב השני שם….

דה שוט
דה שוט
2 years ago

במשכורת לא, במעמד כן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לא במשכורת ולא ביכולת ומקצועית אבל במעמד כן זמנית (עד שקליי יחזור…), מה שנקרא ותק

Hen
Hen
2 years ago
Reply to  דה שוט

המשחק בין ממפיס לגולדן סטייס יהיה בבית של הלוחמים….
לא אמורה להיות ךהם שום בעיה לעבור את ממפיס.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  Hen

נכון + 1
התבלבלתי
צודק!

Jonathan
Editor
2 years ago

סדרת פלייאוף בין כריס פול ללברון זה מה שהליגה הייתה צריכה עוד מלפני עשור.
סופרלטיבים על שני הFloor Generals נפגשים,
דיאגרמות ון על אנשים ששונאים כל אחד מהם בנפרד ואת שניהם ביחד…
יהיה מעניין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

פול יצטרך להזמין סטוקים של חיתולים בסיטונאות מיואל שהוא ישחק מול מלכו
אייטון יצטרך להזמין את החומרים מהבהאמה כדי לנטרל את הפוסט טראומה ממה שדיוויס עשה ויעשה לו

בבוקר וקראודר ננוחם

Jonathan
Editor
2 years ago

לא הבנתי

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  Jonathan

עכשיו הבנתי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הוא יכול דרך הורפורד?

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
2 years ago

בסוף ההגנה ניצחה,ושתי ההגנות היו מעולות, אבל ג"ס איבדו 20 כדורים, לעומת 11, זה כיסה על ההבדל בקליעה שבה הם היו יותר טובים. היו גם כמה שריקות אקסטרא לטובת לייקרס, זה גם היה משמעותי מאוד בתוצאה בסוף

פיני
2 years ago

מישו יכול להסביר את החברות המוזרה בין לברון לקרי אחרי כל הטראש טוק ביניהם?
ובין לברון לגרין?

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  פיני

התעסקו שנתיים באתגרים אחרים וקיבלו פרספקטיבה.
זה עבד גם לבולס עם רודמן ועם סאלי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  Jonathan

זה לא דטרוייט?

Jonathan
Editor
2 years ago

כן. אבל הם רודמן וסאלי הגיעו לשחק בבולס כמה שנים אחרי היריבות הגדולה בין הקבוצות.

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

אם לגולדן סטייט הייתה אפשרות לקחת 5 צ'אלנג'ים הם כנראה היו צודקים בכולם

אשך טמיר המקורי

ועדיין, זה היה המינימום שניתן לקבל ממשחק של הלייקרס, והשיפוט הכי הוגן שיצא לי לראות שלהם…

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

סטף מוכר לא פחות מכל שחקן אחר בליגה. גם שיקול

אשך טמיר המקורי

נכון